iidagrigic

Alla inlägg under september 2009

Av Iida Grigic - 28 september 2009 23:30

Den 23 September var de begravning för Pappa jag grät som en idiot :( fyy fan ville verkligen inte va med, de va lixom jag som hota med att ta livet av mej så han skulle få gå på min men nu va de jag som fick gå på hans, inge kul jag fan inget utan dej Pappa, va skulle livet va utan dej, de va ju dej som jag ska tacka som jag fick livet... Å en far som älskade mej så mkt :(

 

   

Av Iida Grigic - 16 september 2009 23:45

Den 12 September fick jag beskedet ingen hemlighet direkt..
Jag e gravid!!!
va många känslor på samma gång... om jag verkligen ville behålla de lr inte, bestämde mej för att behålla de...
så den 29 ska man till barnmorskan första gången för inskrivning så ska de ta lite prover å så, å kanske kolla ultraljud oxå får väl se, nu kollar man lite på barnvagnar å spjälsängar, men ingen idé att köpa de ännu men snart såå... så man kan ha lite koll på vad de kostar å så..
men de blir nog roligt  mamma lova å hjälpa mej ialfal...

  

Idag har jag vart med Emma nja nästan heladan, först var vi på bibloteket sen när vi kom tillbaks gjorde vi dumlekakor de va gott, sen nu på kvällen va vi ute med hundarna å prata lite skit å så.

  

Av Iida Grigic - 15 september 2009 23:15

  

Den 5 September så dog min älskade Pappa, somnade in kl 08:00 på morgonen...
trodde inte de va sant min älskade pappa förstår fotfarande inte men hur??





Sorgen e så Stor just nu hur ska jag kunna leva utan dej, jag som alltid har haft dej tröstat mej hos dej när jag va ledsen, varit arg på dej för små saker, kunna gå till dej om de var nåt, Livet är verkligen inget roligt utan dej, du va min ledstjärna i livet så mycket som jag älskar dej, den ända bästa fadern man kan ha... Sorg i hjärtat har jag...
men hoppas att du e med mej föralltid...
Älskar dej Pappa föralltid...

Oma suru on suuri, mutta rakkauteni sinua isä on isompi!

Stilla, Så stilla
Du käre lilla Pappa nu slumrar in
Bort från sjukdom och strid
Stor är min saknad
Vila i Frid nu Pappa.
vi ses snart igen pappa!

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards