iidagrigic

Alla inlägg under januari 2010

Av Iida Grigic - 30 januari 2010 21:30


Idag vaknade jag vid åtta fast kl skulle ringa nio men kände mej pigg så jag gick upp å gjorde iådning mej sen drog jag syrran å Boris till Gbg kollade på mitt barn, allt såg bra ut fanns bra med vatten i livmodern å inga hjärt å kjäll sjukdommar hade den inte, Barnmorkan berttade mkt bra info verkligen kan rekomedera Emma Ultraljud i Göteborg...

Fin lokal mysig på nåt sett, å Jaaaa jag ska fåå en son =D skit lycklig, blir verkligen en Liam Jouni Olavi som jag ville ha hihih sen när vi vart klara där drog vi å käka på nån resturang god mat va de verkligen desert efteråt, sen var de dax att dra hemmåt, Mamma blev glad när jag ringde å berättade att de e en liten son underbart...
I mon blir de att sortera kläderna...
ååh Betty e kvar här till tisdag underbart!!!


Könet...

Liams Ansikte...

  


Av Iida Grigic - 29 januari 2010 09:45

Betty kom hit idag =)  började jag med att torka spya från Betty, 

nu har jag försökt fixa mej... min kusin Helena kommer om en stund å vi ska umgås såå roligt vi ska ta ern fika på stan tror jag å sen kommer syrran, sen e Boris the man häär för i mon blir de en tripp till gbg göra 3D å kolla könet en extra gång... :P såå roligt...
  

Av Iida Grigic - 27 januari 2010 23:30


Nyss hem kommen från Heli, de va underbart att få träffa henne igen... vi har gåt igenom alla Timmies babykläder fick en heldel plus låna så de va ju kalasbra de... de va ett helvete att få med de hem men de gick bad till pappa ett par gånger :P de va ju hur gulliga å fina kläder som hälst där :D behöver nog inte köpa så mkt nu men ska ändå köpa lite faktist :P ne men de dax att gå lägga sig å sova tror jag allt... en dag i mon mee.... 

  


Av Iida Grigic - 26 januari 2010 09:45


Syrran e här med Betty, tänkte gå till affären men hon somna på soffan typist alltid så :P

borde gå med hundarna snart med, Syrran tog med deras Wii spel så nu har man spelat lite på de, kan säga att jag äger på bowling där...
funderar på gå lägga mej med å sova en stund e trött jag med faktist tidigt morron å så ju
hade jag haft Liam nu hade jag haft nåt att göra faktist dröjer inte länge nu å om jag får kjesarsnitt så blir de ännu tidigare än beräknat, sen e de så jag har bestämt att jag ska inte stanna där länge å äta deras äckliga mat, försöka få igång aminingen fort så jag får bege mej hem så fort jag kommer på fötterna.
Nästa vecka blir de att kolla sockret i blodet, tänk om de hittar massa sjukdomar på mej ärfliga som diabetes fyy då vill jag inte va med längre för Cola e de bästa som finns kan inte leva utan de :P
Men de ska nog gå bra hehe syrran e här då så då blir de att hon följer med så tar vi en fika efter de blir nog bra...


Har funderingar lite om jag skulle ha en sommar stuga i finland åka dit på somrna hälsa på släkten däär lära mej finska Liam ska okså kunna finska så e de bara, i åfår sig vill jag att han ska gå i finsk skola men de får han inte för morsan å då blir jag sur, så snart börjar jag plugga finska så blir de finska för hela slanten här hemma önska bara att pappa vart här så kunde vi prata å skoja på finska, men de gjorde ju han ändå :P Men en stuga i Finland blir super bra ju, funderar på åka dit i sommar täffa Farbror å kusinerna hoppas Ari har kommit hem bara men visst han har sitt liv i Pori fotbollen tar all tid.. Pettri vill jag träffa igen verkligen hehe förra gången vi va där han bara Ge mej en snus jag vill ha en snus fast på finska jag fattade inget ingen har ju frågat mej om de kan få en snus på finska ju så han tog fanemej tre st riktig storsnusare till Kusinin har man tydligen hehe, men de blir super bra ju så funderar på åka ungefär den tiden jag åkte förra året... syrran ska jag försöka få me, då blir de bastu å öl för hela slanten :P

  


Av Iida Grigic - 25 januari 2010 15:30


Nu har jag vart iväg hos barnmorskan... prata om kejsarsnitt å hon skulle skicka remist om de, skulle vart bra om jag får de visst e jag skit rädd att föda sen e de så att jag har alltid haft svårt att hålla tät så om jag föder vanligt får jag ännu mer besvär med de inte så roligt... 

så syrran å morsan e ju jätte posetiva till de så hoppas :D
sen köpte jag lite kläder så nu har man iallafal lite grann å sen vartde väldigt svårt vad jag skulle köpa med men får ta de med morsan snart ska till knalleland nästa månad å kolla sen blir de ju köp av vagn nästa månad med i vänerborg har hittat en billig affär där som säljer vagnar å sånt :P
  

Av Iida Grigic - 23 januari 2010 18:00


Idag blir de bowling med Leena så jävla roligt... 

nu har jag ätit, duschat klätt på mej, sminkat mej...  nu har jag inget att göra kan inte tiden gå lite fotare snälla hehe
för jag å Leena ska ha de så jääävvvla roligt idag hehe...
hehe vi kan flörta med pojkar däär hoppas man hittar nåt snyggt där då :P en snygg finne kanske :P
ne men de ska bli roligt... Leena å jag sa typ vi kör Sverige mot finland hehe må bästa land vinna hehe å de blir finland sååå klart :P
nee ska fixa mina skor nu sen sticka...
Sverige vann alså Leena men nästa gång ska Finland vinna :D

 

  


Av Iida Grigic - 22 januari 2010 14:15


Din kämpar glöd lever kvar, vi ska aldrig ge upp Pappa aldrig vi ska gå i dina fotspår å bara va stolta över att vi hade en sån underbar far som du var sen när vi ses igen ska jag berätta allt som hände efter din tid med oss vad vi har kämpat för...


För vi skulle ju bara göra som du skulle ha gjort Kämpat in i de sista om de vore utan mat, pengar å värme...
Om vi ändå skulle ha fryst i hjäl så skulle vi kämpa... å inte ge upp i första taget...
Älskar dej Pappa föraltid <3

  

  







Av Iida Grigic - 22 januari 2010 00:30


Ne snart klätrar jag på väggarna... saknar min laptop så jävla mkt... de e inte klockt vad fan ska jag göra...

faaan att jag inte kunde tänka att jag behövde spy, ska ringa i mon å höra när den e klar har väntat en månad nu... orkar inte mer.. idag har jag tagit de lungt ovanlig lung om du frågar mej... vart trött å så...
nee nu ska jag kolla klart på Stefan å Krister... :P
  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards