iidagrigic

Alla inlägg under september 2010

Av Iida Grigic - 7 september 2010 02:30




Jag hörde dig gråta i sömnen

Tycker du att du är ensam
De måste ha varit verkligen en  mardröm
Du ska vet att jag skulle aldrig låta dig gå
Du kommer alltid veta precis var jag ska

Här är jag - vid din sida
Bara en kyss bort
Här är jag - dag och natt
Och det är här jag stannar
Genom regn
Eller vad som än händer
Baby här är jag

Tror inte att jag kan säga nu
Och jag önskar att jag kunde förklara på något sätt
Du behöver aldrig mer känna så
Du tror en dag kommer du hitta mig borta
Men när allt är sagt och gjort

Här är jag - vid din sida
Bara en kyss bort
Här är jag - dag och natt
Och det är här jag stannar
Genom regn
Eller vad som än händer

Här är jag (Jag vet att du alltid behöver mig)
Vid din sida (föralltid och förevigt)
Bara en kyss bort (jag kommer vara här med dig)
Här är jag (Du behöver aldrig oroa dig)
Dag och natt (jag ska vara vid din sida)
Och det är här jag ska stanna (Föralltid och förevigt)
Genom regn
Hur som helst
Baby här är jag

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards