iidagrigic

Alla inlägg under april 2010

Av Iida Grigic - 28 april 2010 00:00

va ingen rolig dag idag, haft samman dragningar å förvärkar, de kändes konstigt å gjorde as ont så jag fick åka upp till sjukan å kolla om den lille ville ut men så va inte fallet som tur, han ska ju ut om 12 dagar så han kan försöka vänta tills dess... 

imon ska jag träffa Leena på morronen blir att snacka lite skit å så hehe sen blir de att hon får fixa Luddes öron de luktar faaan...
sen kommer Kenni å jag har längtat som sjuton efter honom så jag vet inte när jag skriver här igen förmodligen på lördag igen för då åker han hem då blir de stora krokodil tårar...
ne men sängen väntar nu blir att vakna vid 8 imon för Leena kommer vid 9...

Av Iida Grigic - 25 april 2010 20:00

japp Syster kom i går natt tror hon åker torsdag fredag för hon skulle fyra valborg i Vänersborg med vänner... 

Själv ska jag inviga grillen på Balkongen med mor å Ludde...
i mon blir de en heldag med syster i stan ska äta nåt gott sen vid tre blir de barnmorskan för näst sista gången..
känns skönt att denna karusellen snart e över bara 15 dagar kvar, fast jag har haft lite maddrömar om förlossningen. men har min moster klarat av ett kejsarnitt å fick fram 4 ungar, så klarar jag oxå ett kejsarsnitt å få fram 1 unge så de ska nog ändå gå bra...

Av Iida Grigic - 20 april 2010 15:15

Nu e de bara 20 dagar kvar längtar så...

Har börjat känna dragningar igen i magen, men försöker stå ut tills den 10 om inte vattnet går innan dess men de hoppas jag inte...
idag har jag städat lite.. nu e jag så trött somnar nästan hehe....
Satte mej å kolla på en film nu å väntar på att mor ska höra av sig / komma hem...
på Torsdag blir de spädd igen de va faktist trevligt i torsdags får se om de blir de igen..

Av Iida Grigic - 14 april 2010 20:45

idag vakna jag vid 7 skulle till MVC idag me göra prover vid 8.. sen gick jag hem till Ludde åt nåt så gick å la mej igen för jag var as trött vaknade igen vid 14 igen, lagade lite mat tiha gryta med nudlar de var jätte gott... 

vid 16 kom mamma å vi började fixa Liams säng å den blev jätte fin...



Av Iida Grigic - 12 april 2010 16:30


blää Fyra jävliga veckor kvar nu, vill ha den 10 nuu hehe längtar så mkt att få hålla om min lille pojk... 

Imorron kommer Liams säng ska blir roligt att fixa med den å sätta i alla sängkläder i den å så...
idag har jag vårstädat ballkongen härligt väder e de ute så tyckte jag kunde fanemej fixa till de behövdes va så mkt skit där... så nu kan man änligen sitta där å ta de lungt...
i morron blir de MVC får se hur stor Liam har blivit å så däär...

Av Iida Grigic - 7 april 2010 00:15

här va de dåligt med uppdatering men jag har inte haft nån lust lr ork att sätta mej å skriva här, har vart jätte sjuk, å vart på sjukan några gånger för samndragnigar å värkar å infekhoner i kroppen men nu e jag på bättrings vägen, inte så jäkla roligt ligga i feber å känna hur brösten pulserar å känns som de ska sprängas å dricka en massa vatten...  men så e de väl när man har feber å e gravid.. men nu e man som sagt på bättrings vägen, å de e bara fem veckor kvar innan lillemannen kommer... 

de va tänkt att Kenni skulle komme i mon men så blev de inte nu han kommer nästa vecka å jag längtar de kan jag verkligen säga hehe ska bli bra nu hoppas jag iallafal... har längtat å saknat honom så länge nu hjärtat har bara skrikit efter honom...
men nu ska man väl krypa till sägen å sova...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards