iidagrigic

Alla inlägg under september 2011

Av Iida Grigic - 22 september 2011 18:02

Nu var det ett tag sen jag skrev här, igentligen inte hänt så mkt om jag ska vara ärlig... 

Idag var jag på vårdcentralen för hade ont i magen en längre tid men de trodde att äggledarna va inflamerade så fick lite medicin får se om de går över snart då.. 

Idag var jag å shoppa med morsan å Eliina köpte lite kläder, brukar va ont i magen när jag kollar på kläder så brukar oftast beställa... har aldrig gillat att kolla på kläder men idag hittade nåt jag gillade..


Tröja Drop Dead Gorgeous.

 

Linne med dödskalle på.

 

Skinnbyxor.

 

Halstuk.

 

Nitband å nitbälte.   

 

Av Iida Grigic - 12 september 2011 12:42

Humm sitter här, har precis duschat, idag e dagen som jag har slutat med snuset, nu hoppas jag att jag fixar de här tog sista snuset fö en timme sen, å nu börja de kännas att jag börjar gå på vägarna hahah har en otrolig stor lust att dra till affären å köpa.. Ne jag gör en de ska ta mej en cigg istället.. 

Min helg har varit fantastisk, Min underbra nyfunna vän Emmelie var här, vi hade planera helgen från punkt å pricka för vi skulle, Shocka våra boys, mjo de gick väldigt bra, vi fick iallafall ett Wtf hehe... sen grät jag väl lite för vi drack lite vin...


Så här fina e vi ! 

     


Till min Alex !

 

Sen kom syrran fixa mitt hår med hårförlängning jag vet inte om de blev bra lr dåligt.. Känns som man ser att de e löshår :P men kul att höra att några tyckte att de e såg snyggt ut iallafall. 

Så här ser de ut iallafall

 

Okej helgen blev lyckad iallafall så roligt :)

Av Iida Grigic - 7 september 2011 12:09

Min älskling fråga mej för några dagar sen hur min dröm kille ser ut, fråga mej inte varför han gjorde de, men de gjorde han. Och jag svara, "Det e ju du som e min dröm kille" För de e de...


Så nu ska jag berätta varför.

När jag va yngre å såg tv-serien vita löngner så blev jag lite små förälskad i en Kille som heter Alexander Skarsgård, sen den dan sa jag jag vill att min pojkvän ska heta Alexander.

Ungefär 10 år tillbaka blev jag grymt intresserad av en gitarrist / Basist som e rockare, så då sa jag min pojkvän ska vara rockare å spela gitarr / Bas.

för 8 årsen drygt, var jag i Skåne förförsta gången i mitt liv, blev helt förälskad i landskapet, så då sa jag, Jag ska ha en skåning som kille för då kan jag leva där sen.

Om man läger ihop dessa, En Alexander, En rockare, och en skånning vad får man då?

 


Mjo Man får en Alex.

 


Men min Alex e så mkt mer än en dröm han finns där för mej, när jag känner att jag behöver prata, han bryr sig, och jag vill verkligen leva resten av mitt liv med honom. Jag älskar honom helt enkelt.  Väldigt mycket älskar jag Alex !

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards