iidagrigic

Alla inlägg under maj 2012

Av Iida Grigic - 2 maj 2012 22:18

Ja jag bor i en ganska liten stad som heter Borås...
händer inte så mkt här mer än på somrarna för då e det torsdagskväll och då kommer olika artister hit och uppträder på
stora torget. Sen har vi en talang tävling med som radio sjuhärar arangterat...
shopping ställen gäller då Knalleland där de finns många affärer.

men endel väljer då centrum...
vet inte vad jag ska berätta mer om just Borås.
Kanske ska nämna att vi har ett eget fotbolls lag som heter Älsborg....
Borås kallas oxå för staden som aldrig sover. Men jag tycker nog att den gör det för de händer som sagt inget här bara på sommaren....


   

Av Iida Grigic - 1 maj 2012 20:14

Ja de här har jag skrivit en gång innan men skriver det igen...
E en tjej på snart 22 sommrar föddes den 20 Juni 1990 i Borås.
Min Pappa kom till Sverige när han var 18 år för att söka jobb, Mamma kom till Sverige när hon var 2 år med mormor å morfar.
Flera år senare träffades mamma å pappa å blev kära...
Jag har gått på gymnasiet Bergselena i Borås inrikting på musik. 
för 2 år sen fick jag en son som jag döpte till Liam.
Har en hund som heter Ludde å en pojkvän som heter Daniel som jag älskar så mkt...
Just nu jobbar jag på ett dagis och de e väldigt roligt. ja jag vet inte vad jag ska skriva mer....
vill ni veta nåt mer e det bara att fråga så svarar jag.
   

Av Iida Grigic - 1 maj 2012 20:12

För att hålla min blogg igång tänkte jag skriva varje dag om nåt nytt så jag tänkte på  en 30 dagars lista...
Dag:

1. Berätta om dig själv

2. Staden där du bor

3. Dina kompisar

4. En person du ser upp till

5. En bild på dig för 1 år sedan

6. Bloggarna du läser

7. Vem är den roligaste du vet?

8. Bild på din garderob

9. I din väska finns…?

10. Hur ser din framtid ut?

11. En bild på någon du saknar

12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu

13. Ett kort någon annan tagit på dig

14. Din högst dröm

15. En person/kändis du önskar att du träffat

16. Detta gör jag på helgerna

17. Hit vill jag åka innan jag dör

18. Här handlar jag helst

19. En vän som bor långt ifrån

20. Bild på det du köpte senast

21. Favorit ställe

22. En tv-serie du älskar

23. Ditt favorit nagelack

24. Ett kort på din data

25. Detta är jag beroende av

26. Något du vill ha just nu

27. Ditt framtida bröllop

28. Bild på sminket du brukar använda

29. Detta åt jag till frukost

30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards