iidagrigic

Alla inlägg under april 2011

Av Iida Grigic - 19 april 2011 00:43

ja kanske inte helt men aah jag mår bra.. 

Idag var jag faktist med Emma på eftermiddan å sen kvällen tog vi en sväng med hundarna... 

Nu ligger jag här i sängen å väntar på att kvällens repris av Big Brother ska börja missa den nämligen..

i mon ska jag försöka få med Emma till knalleland för jag måste köpa nya skor.. Ett par högklackade å ett par låga sen ska jag se till att få tag på ett par jeans å köpa några toppar från gina blir nog bra tror jag... jag måste verkligen ha nya skor...

 

Av Iida Grigic - 9 april 2011 03:10

vet inte riktigt vart jag ska börja...

Känner mej väldigt ledsen, min syrra e här lr jaa ingetligen inte så utan hon e hos sin kompis Heli å roar sig vilket jag inte har nåt emot utan detta jävla drickandet, å de känns inte okej de e de som gör mej så ledsen, när hon väl kommer hem så ligger hon bara i sägen å spyr å orkar inte umgås med mej å jag blir super ledsen... när jag har druckit å blivit kanon full en kväll så e jag super glad nästa dag utan att spy lr ont i huvudet jag orkar att vara sociall, jag har spytt en gång i mitt liv å de har jag aldrig gjort igen vilket jag tycker e skönt... Men de e så typiskt min syrra när hon väl kommer hit så drar hon i väg med sina polare å super å jag sitter här å har astråkigt å jag som hade planerat saker som vi skulle hitta på, å detta jäkla beteende som hon har när hon väl kommer hem... Nee jag orkar inte ha de så här... 

Funderar på köpa en flaska vin å dricka upp själv i mon, men de lär inte hända.... 

För jag e inte den som dricker bara så där... 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards