iidagrigic

Alla inlägg under december 2011

Av Iida Grigic - 29 december 2011 18:52

Julhelgen var bra!
njaa helt bra kan den aldrig bli igen, men man får göra det bästa av sitavtionen. 
Julafton firade jag med älsklingen och hans familj först va vi hos hans faster i Frisla, de va trevligt men hade en extrem huvudvärk så de va inte roligt....
Sen åkte vi till hans Mormor o Morfar där var det oxå trevligt, blev lite förvånad fick en julklapp av hans morföräldrar. 
Det va en filt. 
På Julaftons kvällen drog jag med älsklingen hem till Mamma så juldagen firade vi med mamma, syrran å Boris trevligt trevligt.
Fick Twilight parfymen av mamma. glad blev jag..
Men Barbados nya skiva fick jag inte som jag önskade mej sååååå mkt. 
men får väl köpa den själv... 
Jaa snart e det nytt år !
jag hoppas att alla mina läsare läser min blogg nästa år med. 
Nyårsafton ska jag vara hemma med mamma å älsklingen, blir film å mys.
Jag hoppas alla får ett härligt nytt år så hörs vi igen i Januari !
pussen!

Av Iida Grigic - 23 december 2011 00:10

Den 21 December firade Jag å älsklingen en månad tillsammans, shit de har verkligen gått fort jag hoppas verkligen de blir en månad till för jag älskar verkligen Daniel. Men de blir det säkert. Dagen tillbringade vi med Pizza på kvällen med filmen Harry Potter Part 1 första gången jag såg den, Humm jag älskar verkligen Harry Potter filmerna men skulle aldrig tänka mej att sitta å läsa böckerna även om jag har den första. Men man vet ju aldrig kanske skulle fråga moster efter min bok hehe. 
Idag var jag med Rasmuz på kvällen vi gick och kollade på Magnus Carlsson.

 
Han sjön många bra låtar från Änglarnas tids konserten. fick även kramar från både Magnus å Mats. kvällen var lyckad nu kan jag somna lycklig.
I morron ska jag upp tidigt ska handla lite julklappar med Mamma sen ska jag dra mej till älsklingen för ska fyra julen med han och hans familj kommer bli underbart. Ska försöka bli av med min blyghet inte helt borta än men snart kan jag nog prata med dom normal.
Denna julen blir nog underbar ändå... 

Av Iida Grigic - 22 december 2011 23:35

 
Min Storasyster Maria Christina Elinor Qvist som e född 4 November 1985.
Vi har ett vldigt starkt band mellan varann kan prata om allt med varann.
När vi var små var det bråk varje dag men med tiden så växte vi å blev som bästa vänner.
jag å syrran har hittat på massa skoj tillsammans vi har gått på olika konserter å sånt mer blir det..
 Jag älskar verkligen min syster <3

Av Iida Grigic - 12 december 2011 23:14

I går åkte jag till älsklingen, vi myste framför en serie, sen spelade vi uno med hans mamma. de va trevligt. 
älskling följde med mej hem på morronen men när vi kom hem till mej va jag så trött så jag somna, sen lagade jag lite middag åt oss fläskfeele med pommes å min goda sås muma de va jätte gott...

Av Iida Grigic - 12 december 2011 23:09

humm idag hade jag på mej en grön lång top, Jeans på morronen å på kvällen mjukis byxor som står epic fiating.
å så klart en långärmad varm tröja.. Jag som fryser såå...

Av Iida Grigic - 10 december 2011 16:51

Humm hur ska man skriva de häär, jag tror inte på gud nämligen.
kan säga att jag tror på så mkt annat ist kärleken, gemenskap, vänskap. utan dessa skulle jag inte ha nån tro.
jag försöker iaf tro på de. inte lätt alltid men försöker. 
störst av allt e kärleken som det heter och de försöker jag tro på. Kärleken till min kille å min familj, utan er skulle jag inte va någonting.. 
Men den har jag en tro på övernatuliga saker som spöken, jag vet att spöken finns, jag har själv sätt bevis men jag kan inte bevisa det för någon, utan man får själv uppleva det. 
för några årsen när jag var dom deppigast så fick jag en tavla i huvudet, jag vet att någon försökte säga till mej att jag skulle rycka upp mej...utan den hjälpen hade jag nog aldrig ryckt upp mej, känndes att någon lufte upp mej å fick mej att öppna ögonen å säga åt mej "Du e fan inte värdelös" tror de va min kära farmor... tack för den hjälpen farmor, jag tror på dej du finns ! 

Men det störst av allt e kärleken den tron !

Av Iida Grigic - 9 december 2011 16:50

Den 4 September 2010 åkte jag till syrran i vänersborg, vi skulle ha skit kul gå på krogen å festa som faaan.
Nästa dag skulle vi till mamma å pappa i Borås, vid den här tiden bodde jag i Sthlm, så jag va skit glad att träffa syrran igen å nästa dag skulle jag få träffa Mamma å Pappa igen...
Vi valde att gå till krogen å resturangen Stålvärket å skulle äta lite middag där med.
när vi väl var där började jag prata med en dam om dit å dat som man ibland gör när man går på krogen.
När krogen håll på stängas valde jag att följa med henne hem för att efter festa syrran kom lite senare för hon skulle köpa chips snus å cigg.. allt var väldigt trevligt till kl blev 8 på morronen å mamma ringer syrran å säger pappa har gått bort. de däär ögonblicket jag fick höra av syrran vad som egentligen hade hänt trodde jag att allt var ett stort jävla skämt som jag inte tyckte va särkilt roligt. så jag fråga typ hundra gånger om de e sant visst såg jag på syrran att de va sant för hon stor grät. å jag var i chock som frågade så många gånger till slut kom tårarna å vi bestämde oss att ta oss så fort som möjligt till borås. Men de däär ögonblicket mellan allt vilken chock vill aldrig mer uppleva det igen.
För pappa e alltid pappa världens bästa pappa ! han hade sina skämt, kunde va sträng men han kunde vara snäll oxå ååå vad jag saknar min pappa ! koooommm heeeem Pappa ! 

Av Iida Grigic - 6 december 2011 00:10

Genom åren har man haft många bästa vänner. Mina förta bästa vänner var Emma Mattias och Mattias syster Emma. 
vi lekte nästan alltid varje dag, alltid va det nån ny lek vi kom på. När jag var ungefär 8 år kom de en ny tjej till gårdarna Sofia hette hon vi blev genast bästa vänner vi lekte nästan varje dag, fick reda på att hennes storebror hade vart syrrans bästa kompis en gång i tiden. När jag gick i skolan fick jag två nya bästa vänner Jelina och Jennie vi va nästan alltid med varann. Sen hade jag en bästa vän som heter Jeanette å vi har haft väldigt mkt äventyr ihop vi har rymt till sthlm tillsammans å vi har gått på massa roliga konsertter i hop å annat. 
Idag har jag en bästa kompis. Vi har hållt ihop egentligen sen vi var barn men vi umgås mer idag å vi har jävligt skoj när vi e med varann. Jag talar naturligt vis som den grasiösa glamourösa underbara Rasmuz !
å om bara några dagar så fyller han 18 år å jag lovar vi ska ha skoj. Har redan inhandlat hans presenter å jag hoppas han ska bli superglad...
Rasmuz e verkligen en sann vän han finns alltid där för mej när jag väl behöver en vän han e helt enkelt bäst 
 
  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards