iidagrigic

Alla inlägg under augusti 2013

Av Iida Grigic - 18 augusti 2013 13:07

I går gick jag in i v 16 börjar må bättre men inte helt hundra än jag vet inte när jag spyr de kan komma när som hälst. 
börjar få lite fogglossningar å ska eventullt nästa månad börja jobba hur ska de här gå om jag inte kan kontrolera mina spyattacker så kommer jag att spy där borta, sen desutom verkar de va tungt jobb å massa gaser inget bra för en gravid kvinna så får prata med barnmorskan när jag ska dit nästa gång å ev bli sjukskriven för de. 
I går bakade jag bullar å bröd med mamma, de blev s gott. idag blir de att bara ta de lungt.
 

Av Iida Grigic - 6 augusti 2013 13:27

Nu va de ett tag sen å jag böjar blogga lite igen för att minnas vad som händer och sker. 
Bantingen å gå ner i vikt måste jag verkligen lägga på is ett bra tag.
Men slutar ju inte med att äta lite mer hälsosamt även om de blir en pizza ibland. 
För ett tag sen närmare bestämt i Juni var jag på gynmottagningen,
 trodde de va nåt allvarligt för jag hade verkligen så jäka ont i magen.
Men de visade sig att jag hade ett litet hjärta i magen å de menas med att jag ska bli mamma !
Hitils har denna gravidetet varit jätte jobbig om man jämför med när jag väntade Liam.
jag kan inte få i mej tabletter då menar jag folsyra å alvedon, för då spyr jag bara ut den. å äter jag mat så känns de att den kommer upp med engång.
Jätte jobbigt om de verkligen någon mat man gillar. 
Nu e jag i vecka 14 jag å älsklingen e lyckligare än någonsin. 
Nu hoppas vi att allt ska gå så bra som möjligt bara.
magbilder ska komma när magen blir lite störe.
I morgon blir de att gå till barnmorskemottagningen för andra gången. 
 
 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards