iidagrigic

Alla inlägg under februari 2010

Av Iida Grigic - 26 februari 2010 20:45

Nu va de ett tag sen jag skrev här, har inte haft tid å sen har jag inte haft nån lust häller... 

har vart å pratat om förlossningen å jag ska tydligen få kejsarsnitt då... vill ju inte förstöra min urinblåsa som då kan de om jag födervanligt... sen så ska jag sjukskriva mej, för jag har så ont när jag går långt å e iväg så länge hemmifrån.... jag har börjat att kolla på The L world från början :P
Den e så jävla bra :P nu e de bara 10 veckor å två dar kvar innan Liam e här känns fantastiskt...

Av Iida Grigic - 22 februari 2010 12:30

Syrran har kommit hit, boris å betty kommer hit imon... snart dax att gå till barnmorskan... jag e skit trött kunde sovit lite till :P
borde äta något men e inte så hungrig blää för mat,  vet inte men kommit in i en sån period så jag tycker att mat e blää.. men de kommer nog tillbaka snart hoppas jag...

Av Iida Grigic - 20 februari 2010 20:00

Kom just in herre gud vilket jävla snö oväder vi har fått :/ Ludde har svårt att sätta ner rumpan när han ska skita...

Va å köpte lite cola å snus å cigg här ska ju bullras upp ikväll tävlar ju Alcazar i Melodifestivalen underbart hoppas hoppas de vinner nu då hehe...
Snart dax att bänka sig vid tvn...
imon om värdert tilllåter kommer syster å Boris hit med Betty å ska vara här hela veckan underbart... ska försöka ta en tripp till knalleland då ska köpa kläder till Liam å annat med..  skulle igetligen behöva köpa busskort men tycker Liam e mkt viktigare än nåt annat just nu han går före allt...
nee ska fixa colan nu å så... 


Av Iida Grigic - 17 februari 2010 00:45

kollar på Skärgårds dockton snat sängen syrran var här idag...  lite bättre idag, men jag skulle behöva nåt eget faktist, sen önskar jag att jag hade en varm famn att gå till å en stark hand som  kunde hålla årdning på mej när jag får problem å så inte alltid lätt att vara ensam å ledsen... men de e väl nåt man får vara van vid att man katt man kmmer vara ensam... men inte lätt att älska nån så mkt de gör ont å kan dö för den personen... 


Av Iida Grigic - 15 februari 2010 02:15

ja vad ska man skriva nu då? känns inge bra, morsan kastar skit på mej sånt som jag inte äns har gjort. å idag sa hon åt mej att jag får börja packa i mon men vart ska jag ta vägen? går ju inte direkt att hitta en lägenhet bara på en dag sen har jag knappt några pengar häller till hyra... försöker fixa så de blir bra för Liam på bästa sätt nu... men som morsan höller på kan jag verkligen inte va lycklig, önska bara att pappa va här kunde säga vad man ska göra... morsan å jag har aldrig varit riktigt vänner alltid grällat... medan jag å pappa ha har vart bästisar tänkt lika i många situationer... så jag önska verkligen att pappa levde å kunde berätta hur fan jag ska göra med mitt liv, vet att morsan aldrig skulle slänga ut mej men allvarligt orkar inte med att grälla med henne nu när Liam e påväg vill vara lycklig men de går inte...


Av Iida Grigic - 13 februari 2010 18:00

Nu e de bara 13 veckor kvar sen e du här Liam <3

Av Iida Grigic - 13 februari 2010 01:45

Kom hem nys, vart hos Leena. så roligt vi hade de, hon tog några bilder på min mage med sin kamera, sen spelade vi skipbo tills hela kroppen värkte, åt lite popcorn, drack cola å tjötade om mkt roligt... 

nästa gång ska vi ta nya bilder så man ser mitt ansikte ska bli roligt de med hehe :P
nee nu väntar sägen...

Av Iida Grigic - 12 februari 2010 00:30

Vakna vid 11 idag, gick med Ludde sen gick man till affären handlade mat å så, sen skickade Leena sms i allt vid två å fråga om hon kunde komma hit, för igentligen skulle jag till henne vid fyra... så hon kom hit visade bilderna på Liam från när jag vart i Göteborg med syrran å Boris, Sen spelade vi bowling på Wii å jag vann yippy hehe sen spelade vi skipoo å jag vann igen hehe heeyaa för mej hehe... sen gick hon vid fem sen kom då mamma hem..

imon blir de fradags mys hemma hos Leena med Film popcorn å cola blir såå roligt tror jag... hehe
nu ska man sova natten...

Ovido - Quiz & Flashcards