iidagrigic

Alla inlägg under maj 2010

Av Iida Grigic - 31 maj 2010 15:30

japp jag e i Sthlm nu vart här i en vecka nu åker hem på måndag, de va som att komma hem igen när jag kom... Min lilla Spike har blivit stor växt mkt när jag var borta.. Älsklingen skojjade å sa de var en lång semester jag hade hehe iåförsig så ha vi har vi sagt att vi har var ett par i ett år nu så de blir väl att jag har varit på en lång semester...

De var fantastiskt att komma hem ändå saknat att vara här...
i veckan ska hela familjen Qvist/Jansson på skansen ska bli roligt hehe har ju inte vart där nån gång...
nee nu ska jag klä på mej för svärfar skulle nog titta förbi om en stund...

Av Iida Grigic - 18 maj 2010 20:45

Nu var de ett tag sen jag uppdaterade här...

Sist var man ju på BB... sen har jag vart trött så mkt de senaste så man glömmer helt av att skriva här...
Just nu sover lill prinsen han e så söt å så snäll hoppas han blir sån när han blir tonåring...
var på BVC i går Liam hade inte gått upp så mkt så han får börja äta lite mera ska tillbaks i morron å se om han har gått upp nåt...  blir lite orolig när han inte går upp i vikt... men annars mår han bra...
Sen har både han  å jag fått en ögoninfektion hoppas de försvinner snart från honom e ju så rädd om honom så...
sen i mon ska jag å syrran å Liam åka iväg till knalleland på förmiddagen blir de att paka ner blöjor å mat så han håller sig mätt tills vi e hemma igen...  Jag ska köpa skor om jag hittar nåt jag tycker om som sagt annars vet jag inte...
saknar min älskling så mkt tur att han kommer på torsdag...


Jag visste inte vad kärlek var förän jag träffa dej nu vet jag vad kärlek e å de e du Kenni <3

Av Iida Grigic - 12 maj 2010 13:15


Måndagen den 10 Maj fick jag å min älskling åka till förlossningen kl 06:30 för jag skulle ha planerat kejsarsnitt. 

Men de dröje till kl 14:15 för de fanns inga narkosläkare, de började med att sätta en kateter till blåsan å sen dropp till armen sen körde de i väg mej till oprations salen där fick jag ryggmärgs bedövning fäste inte med en gång så han fick göra om den... Sen satte de is på magen känndes ingeting bara beröring på magen... Så började de tvätta magen å sen skgde gjorde defenetivt inte ont kan jag säga. Å sen fick jag se min pojke kääärrrllleeeeekkkk första ögonkastet han va så sööött de tyckte älsklingen med han var ju med helatiden där inne fick ha min pojke vid br bröstet innan älsklingen å Liam gick med barnmorskan...
Sen sydde de ihop mej å flyttade mej till övervaknings rummet..
Efter en stund kom mina två älsklings pojkar....
Fick väl vara där i tre timmar lr nåt innan vi kom till avdelningen...
jag e fotfarande kvar här får vara här tills fredag, vilket jag inte tycker så mkt om men de e för att Liam får inte så mkt mjölk som han behöver...
Å älsklingen har varit så duktig att byta Liams blöja, vaga han till sömns å så när jag inte har orkat med de så mkt men lite...
E iallafal på fötterna... ja just de i går när älsklingen skulle gå å äta så kallade nöden å jag var i sängen med Liam var inspärad å larmklockan hade ramlat ner på golvet å vaman kan fasen ska man göra då när nöden kallar å inte kan man ligga kvar i sägen å göra sig i byxorna, så fick man klädra över allt ihopa nyopererad å allt men som sagt jag e ju en kämpe har jag sagt att jag ska klara något så ska jag göra de....
Uppdaterar mer när jag har kommit hem de här var iallafal lite av min sjukhusvistelse...


Liam 100510 49 CM 3530 G


Av Iida Grigic - 2 maj 2010 23:30

Kenni var här i veckan, de va super bra, de här kommer bli bra hoppas jag... de blev verkligen krokodil tårar när han åkte igen... 

men han kommer till helgen igen å ska vara med på förlossningen tycker jag e skit bra...
så hur ser veckan ut då??

Måndag: Hjälpa mormor på jobbet med datorn...
Tisdag: Barnmorskan...
Onsdag Soc kommer hit...
Torsdag: Späddbarn Värksamheten...
Fredag: Provtagning...
Lördag : Kenni kommer antagnigen lr på Söndag...
Sen e Liam här underbart...

Ne nu blir de fim...

Åh vad jag älskar mina pojkar mer än nåt annat <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards