iidagrigic

Alla inlägg under juni 2011

Av Iida Grigic - 27 juni 2011 21:00

Yeey jag fick jobbet, helt underbar ska jobba på ett dagis, när jag gick dit i dag skulle prata med personalen så sprang en liten pojke rakt mot mej var så gulligt.. 

jo vad har jag hittat på mer idag, var en sväng på stan å kolla köpte boken Water For elephants så den ska jag börja läsa nu.. 

Så träffade jag en vän, vi åt middag tillsammans å såg en film de va treligt.. 

i mon ska jag bara ta de lungt tror jag... 

ja nu ska jag läsa i min bok.. 

god natt.. 

 

Av Iida Grigic - 26 juni 2011 22:12

Som sagt så var jag i ullared i måndags å jag köpte några par mjukisbyxor, en top med tjejen i Flashdance Jennifer Beals men jag köpte den inte för Falshdace utan att hon spelar den super lesbiska tjejen Bette Porter i serien The L Word.. hehe

sen köpte jag andra delen i skilda världar och trejde delen i true blood.. En parfym.. jag var väldig nöjd med måndagen... 

I veckan har inget annat hänt.. Midsommaraftonen satt jag hemma å tråka såg på film inte så mkt mer.. 

I morron ska jag på jobb inteljuv på ett dagis å jag hoppas att jag får jobbet för jag behöver verkligen jobba.. så hoppas hehe berättar i mon om jag fick jobbet. å får jag jobbet så ska jag fyra med en flaska vin tror jag... nu duschen... 

 

Av Iida Grigic - 20 juni 2011 01:33

Blev ingen utgång men Jordgubbar fick man å några glass vin tog vi lr ah jag tog för syrran ville inte ha för hon hade vart ute dan innan.. så ah men i mon ska jag iväg med moster å Mamma till Ullared å fyra med att shoppa loss wow heja meeej Som Landon säger i zach å codys ljuva haft liv.. så de blir någ bra.. :D

Av Iida Grigic - 13 juni 2011 00:21

Jaa de har gått typ en månad senast jag skrev här inte okej.. men inte haft så mkt att skriva om... De har jag inte nu häller iförsig.. men de har ju gått en månad nåt måste jag väl ha gjort.. Nee inget specillt iallafall.. 

En sak e jag glad för att Twilight vann fläst priser i mtvs movie awards de va grymt kul.. 

nästa vecka måndagen den 20 fyller jag 21 å de ska jag fyra med en trip till ullared, sen ska jag dricka vin lite finns ju inget annat sätt att fyra den på om man säger så..

å i veckan kommer min kära syster vi ska antigen gå på bio lr gå ut på krogen inte bestämmt mej än men nåt blir de fast de lutar åt bio men e väldigt sugen på att dra ut på krogen faktist.. 

åter kommer om vad de blir.. 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards