iidagrigic

Alla inlägg under september 2013

Av Iida Grigic - 22 september 2013 19:26

Igår va man å kolla på Magnus i knalleland han sjöng å signerade skivor sen hade han valt ut själv saker typ. De va roligt nu kan man leva lite längre på detta. Jo Magnus man Mats var där med.
Nu ska man iväg på bio med mamma å syrran. Ska se Monica Z efter sångerskan å skådespelaren Monica Zetterlund säkert en bra film.

Av Iida Grigic - 10 september 2013 12:03

Jag var ju å kollade på min bebis i går den va helt vild en stund å sen sov den.
Men de va helt underbart av att få se den.
Nästa gång jag ska till barnmorkan e på torsdag.

Av Iida Grigic - 8 september 2013 22:09

Bröllop var vackert. Jag grät. Efter ceremonin Bjöd dom på buffé och tårta.
Nu e dom på bröllopsresa i Italien dom bilade ner.
Nu ska jag sova för ska till barnmorskan i morgon för ultraljud hoppas att allt e bra bara.
God natt alla.

Av Iida Grigic - 7 september 2013 08:49

Jaha strax att dra till bussen å sen till tåget.
Nu e syrrans stora dag här.

Av Iida Grigic - 6 september 2013 22:31

Jaha i morgon e stora dagen för min älskade storasyster som äntligen ska gifta sig med sin älskade ryss.
Synd bara att min far inte e med han hade vart så stolt över syrran.
Skriver igen i morgon om hur de va på bröllopet.
Nu ska jag lägga mej jämte min snarkande älskling God natt alla.

Av Iida Grigic - 5 september 2013 22:17

Jag har redan kommit till v 18. 
så på måndag blir de ultraljud, jag e super rädd att de ska va nåt fel på min bebis men försöker att inte tänka på de. 
visst har jag kännt bebisen men vill ju känna mer så jag kan försäkra mej att de inte e nåt fel. 
Jag har redan börjat få fogglossningar å de de gör typ svin ont.

På Lördag blir de bröllop i Vänersborg min älskade storasyster ska äntligen få sin ryss härligt. 
Älsklingen ska vara hemma å ta hand om Luddeisen jag hoppas att de kommer gå bra. 
nu ska jag bädda ner mej å kolla livet enligt Rosa. 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards