iidagrigic

Alla inlägg under januari 2014

Av Iida Grigic - 9 januari 2014 15:10

Idag var jag på så kallat växkrotroll för hon e väldigt liten som jag har skrivit tidigare. 
Hon håller sin egen kurva å det e jätte bra å idag väger hon 1900 g snart så väger hon 2000 g vilket jag hoppas att hon gör nästa gång jag ska till läkaren. 
Men jag e lite orolig att hon behöver ligga på Neonatalvårdavdelningen å ligga i kuvös men hoppas att de inte ska behöva. 
Nu har jag bara två besök kvar sen e det dax för förlossning nämligen den 27 Januari läggs jag in på förlssongen för kjesarsnitt. Denna gång e jag inte lika nervös som jag var förra gången. 
Nästa vecka bli fullpackad med besök ska till barnmorkan, bvc, å familjerätten å massa andra ställen.
Så nästa vecka kommer att gå fort. 

Av Iida Grigic - 4 januari 2014 21:04

Å så har de blivit ett nytt år.
Detta år kommer vårt lilla mirakel om bara några veckor (Säger inte datumet än) ska bli härligt, börjar verkligen bli stor. Orkar inte så mkt mer. 
Julen var bra, jag fick några film boxar å en skiva kläder å parfym. Lillan fick massa kläder de behöver hon. 
Nyårsafton spänderade jag å älsklingen med mamma å Ludde. åt gott å tog de lungt orkar ju inte göra så mkt. 
i veckan har jag å mamma tvättat upp lillans kläder å sängkläder hon har rätt så mkt nu å det e bra. 
I förrgår satte jag, älsklingen å mamma upp lillans säng så den står fint i rummet nu. Å idag har jag bäddat den för hon kan ju i prencip komma när som egentligen. 
 

De blir såå bra. Blöjor e fixade nu ska jag bara köpa lite salvor å shampoo å lite sånt som man behöver. 

Men jag e redo nu !

 

Min mage nu i v 36 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards