iidagrigic

Alla inlägg under februari 2013

Av Iida Grigic - 21 februari 2013 19:19

Sorry att jag inte skrivit på ett tag har vart lite mkt på sista tiden dels att jag inte mått så bra sen har jag helt glömt bort bloggen. 
Igår började jag så smått att förändra mitt liv.
jag började hos en dietist för att få lite råd med hur jag ska gå ner i vikt.
För att jag gör detta e för jag först å främst ska bli av med helvetes brösten ska alså operera dom å för de måste jag verkligen gå ner i vikt. ungefär 23 kilo måste bort.
Annars trivs jag bra hur jag ser ut men jag måste ocå göra de för min egen del att jag ska må bra kroppsligt å ha en bra hälsa. 
Min underbara moster Tina lärde mej idag vad man ska äta å inte ska äta. 
idag fick jag lära mej att Keso e bra att äta å man kan göra goda röra med de, lite purjolök å tomater lite salt å pepar blir riktigt gott försökte se på nätet om jag hittade en bild på de men de gjorde jag inte så ska försöka ta en bild på de nästa gång jag äter de. 
nu ska jag säta på en film å ligga å mysa med Ludde.
Gud vad jag saknar min cola <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards