iidagrigic

Alla inlägg under juni 2010

Av Iida Grigic - 20 juni 2010 01:45


KL 01:45

Nu va de ju ett tag sen jag skrev här...
mkt har hänt, jag har flyttat till Stockholm med Liam till älsklingen trivs jätte bra där e just nu nere hos mamma precis kollat på Kronprinssesans å Prins Daniels bröllopp de va otroligt vackert längtar tills jag får stå som brud till min älskade Kenni, får kanske om ett tag närmare midsommar berätta en hemlis som både jag å Kenni hållt länge bara våra föräldrar vet om ännu inte äns min syster vet om detta så de kommer kanske som en chock för henne när jag väl berättar de...

I mon lr jaa idag nu för 20 år sen fick min mor kraftiga verkar å fick väcka min far för att säga "VATTNET HAR GÅTT" så de fick ringa moster Else som fick komma hämta syster, å Mor å Far fick åka in på BB sen kom jag 06:45 å såg dagens ljus...


Min far å jag, Jag e bara någon dag gammal !

 

Jag försöker fixa min blogg så gott jag kan men man hinner inte allt när man har småbarn att ta hand om...
skriver lite i mon med om min dag som 20 åring jaa just de idag var de faktist primiär för mej att handla aldeles själv på stytemet å de gick bra, frågade faktist om de hade öppet i morron men som alla vet så har de ju inte de å då e de ju lite svårt lr ja mkt svårt för mej att handla när de har stängt men jag skulle ju kunna råna mej in å betalla för de ändå hehe men fick mina drickor som tur var...
natti natti folket....
  

Av Iida Grigic - 1 juni 2010 03:00


När fick du reda på att du var gravid?

I september...


Blev det en chock?

både ja å nej, var ju planerat men trodde aldrig att jag kunde bli de...


Hur gammal var du då?

19 år


Hade du mycket halsbränna?

Lite grann


Spydde du mycket?

ne hände nångång när man hosta å hade precis ätit..


Hade du mycket foglossning?

de kan man säga aah...


Ditt sf-mått som störst?

35

Har du fått bristningar?

ja det har jag lite här och var


Trodde du att det var en pojke eller flicka?

trodde hela tiden på en pojke, och så blev det


Vad hoppades du på?

en frisk bebis


Gick du över tiden?

nej


Födde du för tidigt?

- i vecka 38+1


Hur var förlossningen?

Kejsarsnitt, oförglömlig underbar


Blev du sydd?

ja det blev jag , blev ju kejsarsnitt


Dragen med sugklocka?

nej


Hur många var inne i förlossningsrummet?

Jag, kenni, å massa läkare

Hade du någon nära med dig?

Kenni <3


Vilket sjukhus födde du på?

borås sjukhuset- BB


Hur stor var bebisen?

3530g och 49 cm


Vad fick den heta?

Liam Jouni Zakarias Qvist

Var allting värt det?

självklart.


Vill du ha fler barn?

Jo då så småningom så..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards