iidagrigic

Alla inlägg under november 2010

Av Iida Grigic - 30 november 2010 22:43

ja jag heter då Iida Johanna Angelica Qvist, å jag föddes en riktig varm morgon den  20 Juni 1990 i Borås till den bästa underbaraste familjen man kan ha, min mamma heter Tuija min pappa Jouni å min storasyster Maria..


   Jag hade ett bra barndom, två föräldrar som älskade varann en syster som va väldigt svartsjuk av sig för jag fick så mkt uppmärksamhet, hon klängde väldigt mkt på mej.

  

De gör hon även idag, kan säga att jag klarar mej inte utan min syster inte ända dugg...

  

Den 5 September 2009 så dog min pappa trodde inte de var sant min älskade pappa han va väl inte så ung men ändå inte så gammal stor sorg. Försökte tänka posetivt ändå men var inte så lätt. Några dagar senare den 12 September fick jag veta att jag väntade mitt första barn Liam i den stunden var jag otroligt lycklig men viste ändå inte om jag skulle vara glad lr ledsen.

Den 10 Maj 2010 gjorde jag kejsarsnitt å fick min lilla kille jag var så lycklig Liam e verkligen mitt allt skulle inte kunna andas utan honom i mitt liv han gör så jag orkar å vill leva... 

  

Den 9 Augusti 2010 så insjuknade min älskade mormor ingen visste om hon skulle klarar sig lr inte men hopp fick man ha för de har mormor lärt mej.. 

men 17 Augusti 2010 så somnade hon in detta var väldig svårt för mej me att skiljas från min älskade mormor hon som hade ett hjärta av guld tänkte alltid på andra var en riktig kämpe kunde fråga om vad som hälst, kunde öppna sitt hjärta för henne så ofartbart....

Min älskade vovve Ludde betyder oerhört mkt för mej han gör så jag skrattar varje dag riktigt bus frö, han e helt enkelt världens bästa vovve.

  

  

Av Iida Grigic - 30 november 2010 22:15


För att få igång bloggen lite mer så har jag sett vissa andra bloggare som har gjort en lista och sedan skrivit efter den varje dag, så ja jag tänkte härma dom för att få igång det hela igen. Läs om ni känner fört eller så får ni låta bli, men ja här är listan:

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick
Dag 31 – 4 kända förebilder

  


Av Iida Grigic - 19 november 2010 03:00


jag blir så jävla trött på dej, du kan inte hålla på ändra dej när vi sa en sak så säger du nåt helt annat...

jag skiter fullständigt om du har ett barn som du ska försörja de fan du som har sätt dej i den situationen inte jag,
även om jag oxå har barn så kan jag försörja den  behöver fan inte ta ränta när jag låna ut några pengar till någon..
Å sen när din syrra skriver till min syrra å skäller ut henne de gillar jag inte, jag förstår inte varför du går till henne men allt ska man nog inte förstå, du ska få dina pengar men räkna inte med mej att du ska låna barnkläder barnvagn leksaker ect för de behöver jag själv !

Av Iida Grigic - 13 november 2010 03:00


Japp nu ska man börja jobba de ringde idag fick komma tillbaka till jobbet  ska bli så roligt att läsa sagor, men hoppas jag inte får rita häxor, tomtar å troll gillar inte de riktigt men vad gör man inte för barnen, men de ska bli riktigt roligt så på måndag ska man gå tillbaka till de dagiset jag jobbade innan jag väntade Liam ska bli härligt att träffa de gammla arbetskolegoran synd bara att de barn jag lärde känna inte går kvar på den avdlningen dom var så himmla mysiga, specillt en hon var helt underbara kom hela tiden till mej om de var nåt när hon behövde bytas på, klä på henne för att gå ut å leka ah massa riktig busunge...

om ni undra varför jag inte skriver namnet på henne så få jag inte tala om de får bara berätta hur dom e å vad dom gör men inget mer än så, de fick man skriva på ett papper när man började...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards