iidagrigic

Alla inlägg under november 2011

Av Iida Grigic - 28 november 2011 03:41

vi va det ett tag sen igen, kan inte sova så jag skriver så här sent.
Så vad har man gjort under denna tiden då?
Humm för några dagar sen så försökte Rasmuz pierca mej i överläppten, jag var lite skraj kände på mej att de här kommer inte gå bra, när han väl hade dragit igenom nålen å så kände jag mej lugn de här hade gått bra, men så tappade Rasmuz själva smycket, låten var kvar så händer det som inte får hända jag börjar blöda, jag blödde inte lite häller de konstant spruta blod över hela mej. Hela läppen svulna upp å tillslut fick jag ett stort blåmärke så ni som har sett mej med blåmärke på läppen, var lugna jag har INTE blivit slagen, bara Rasmuz som exprementerade lite :P

För en vecka sen mötte jag kärleken igen, i en underbar man, å ja jag e kär igen helt underbart han e så snäll åh vad jag älskar Daniel hihi, de var verkligen kärlek från första stund, fast vi hade våra tvivel i början att de gick för fort kanske skulle vara vänner bara å så vidare men de gick inte de va verkligen kärlek.
Och jag hoppas att detta ska hålla länge, ja vi får se vad frantiden visar sig för oss..
Ne nu ska jag försöka sova igen kl e 03:52 de här går inte längre.
Pussen heeej 

Av Iida Grigic - 20 november 2011 03:01

hum det va ett tag sen. vad har hänt då? 
humm de gick inte så bra mellan mej å Ricky vill inte gå in på vad som har hänt då vill behålla det för mej själv.
Just nu e jag sjuk, ont i halsen och feber.
Folk frågar om jag träffat nån igen nej de har jag inte men jag dejtar väl till å från vill inte ta nåt i förväg å så blir de inge bra sen så får se vart allt leder.
hum vad ska jag egentligen berätta då? finns väl inte så mkt mer att säga.
Mitt hjärta om det e helt nej de blev trasigt igen tyvärr. men ska försöka gå vidare från allt nu. 
föresten ge mej lite kluriga frågor om allt som jag kan svara på :) 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards