iidagrigic

Alla inlägg under oktober 2009

Av Iida Grigic - 20 oktober 2009 14:15

försöker höra om mitt hjärta orkar lite till
För jag vill vakna upp igen
Allt jag har är frågorna
Var du är nu och med vem
Liksom snö jag ser min tro
Falla ner runt omkring
Mitt liv är fyllt av ingenting

Men jag ser ett stjärnfall på himmelen
Min önskan den får liv

Ett ljus för dig
Som värmer mig
Och ger mig hopp en vinternatt
Ska skina här
Så att du är
Tillbaka imorgon
Ett ljus för dig
Som värmer mig
Som får mig minnas alla skratt
I lågans sken finns inget mörker kvar
Det brinner för dig

Tiden den stod stilla då
Och jag saknar var sekund
Ropar högt, så högt jag kan
Men inga ord hörs från min mun
Jag vill att du ska känna allt
Som jag känner just nu
Min enda önskan är du
Det är du
Och när du hittat hem igen
Ska jag tacka stjärnan min
Som fick min önskan att slå in..

  

  

Av Iida Grigic - 17 oktober 2009 02:30

kom hem från en stund sen från Akuten fick veta som många trodde att jag har urinveckinfickhon (svårt ord tt skriva) men jag fick medicin för de så fick jag se min å älsklingens lilla bebis så sööt :D
snart sängen då... :P
godnatt...

  

  

Av Iida Grigic - 16 oktober 2009 17:45

idag vaknade jag kl 8:00 åkte med Emma till Arbetförmedligen, sen gick jag därifrån till Vårdcentralen för mina kliningar, läkaren visste inte riktigt va de va men han skulle skicka en remis till Hud. sen kom Emma gick till Apoteket å hämtade ut deverse salvor, sen när vi kom hem sommnade jag en stund sen åkte mamma å jag till Maxi för att storhandla, Ludde fick va hos Emma så länge... jag fick en film å Vantar å målar bok av mammis :P
nu snart ska jag å Emma åka till Coop för hon skulle ha nåt däär...
Sen skulle vi se film...  sen skulle Emma äta hos oss då, för inte älsklingen kom, annars blir inte maten uppäten... :P

  

Av Iida Grigic - 9 oktober 2009 23:45

Jaha då ska man på besök på Bergselena skolan idag, får se när man kan börja på Almåsgymnasiet då :P
snart som möjligt då hoppas jag hehe :P Kenni å jag e ett par igen :D
lika bra de tyckte jag, för vi har ju ändå ett barn tillsammans snart å vi älskar ju varann...

De gick väldigt bra i skolan, jag visste inte riktigt vilket program jag ville gå, så jag ska prova på båda, Barn å omvånad och Fordom men vi får se... Fordom vet jag inte m jag ska gå på kanske ska säga att jag inte vill praktisera däär för en vis Marcus Nilsson går där :( å tänk om han ska hölla på igen nej får säga till att jag inte vill praktisera däär... ska till skolan igen på tisdag så de ska nog bli bra... :P
just nu kollar man på Mumintrollet.. :P

  

Av Iida Grigic - 8 oktober 2009 00:15

jahop då e man singel igen... faaan för dej Kenni att du gjorde slut med mej...
du förstog nog inte hur mkt du betyder för mej...
NU har du sårat mej å jag vet inte om jag kan förlåta dej för de häär...
ville ju allt med dej men nu e de försent... tack så jävla mkt... orka de häär nuu...
ska nog göra Abort då... tack å hej...

  

Av Iida Grigic - 6 oktober 2009 00:15

Nyss badade jag Hunden, för Emmas hund Bamse kissade på han för nån vecka sen, men nu blev han fin å ren...
Sen har man vart med Emma hon förökte hjälpa mej med datorn men de gick inte så bra skivan vile inte läsas av...
sen gick vi till Emma å fotade lite de blev bra bilder...
Imon vet man inte vad som händer, nåt hittar man på men oj vad jag börjar bli hungrig, men de va inte alls längesen jag åt mat jaja...
ha de så bra puss å kram

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards