iidagrigic

Alla inlägg under december 2010

Av Iida Grigic - 19 december 2010 02:00

Ja jag började dagen med att se en film lr rättare kollade på mina filmer om Peter Pan har massa kan jag lova om honom. När jag var liten så älskade jag den filmen så jag hyrde den om om igen tills jag hittade den på HM låter lite konstig att jag hitta den på HM.. Men för länge sen typ 12 år sen så kunde man hitta en å annan film där... Men de va inte disneys orginal film utan en annan som hade gjort den... Men sen fick jag faktist disnys film i födelsedags prestent nån födelsedag som jag inte minns...  Men iallafal så kollade jag igenom mina filmer med Peter Pan tecknade som otäknade... Sen tog jag Ludde på en runda plockade upp grannen på samma veva från källaren...

Mamma gjorde en god middag , kassler och potatis...

Kvällen avslutade jag med filmen Fannding Neverland som oxå e en Peter Pan film hehe...

  


Av Iida Grigic - 5 december 2010 16:47

De här med kärlek tror folk lr känner att de e mellan två personer som e kära i varann... Men för mej e de min älskvärda familj Mamma pappa syster som alltid finns där för mej när jag behöver dom, å min kära lilla vovve Ludde viftar på svansen när man kommer hem. och mina underbara mostrar som man kan ringa till när man behöver hjälp med saker å ting dom finns alltid där..

Sen den största kärleken av dom alla mina små barn min lilla Liam blir otroligt glad var gång jag ser honom å känner hans doft.. å filckan/pojken som lever i min mage som jag inte vet än vad de för kön....

men detta e kärlek för mej...

 

Av Iida Grigic - 3 december 2010 23:27

till frukos åt jag godis, kakor och cola...

till middag åt jag stek potatis, korv, ägg , lök och Mjölk....

till kvälls mat åt jag på mc donalds.. 

allt var hur gått som hälst...

Av Iida Grigic - 2 december 2010 22:39


Min Mamma heter Tuija och föddes 1959 i Finland i staden Pori  och min pappa heter Jouni  föddes 1946 också i finland staden Oulu..

En Sommar dag slutet av 70-talet träffades mamma och pappa i Borås på  en danspark som spelade finsk musik. Klickade mellan dem med engång.  De var förlovade / tillsammans till den dagen pappa tog sina sista andetag på denna jord…

    

Min mamma världens bästa otroliga snälla förstående mamma…

Visst kan hon vara sträng med vissa saker men förde mästa snäll kan prata med henne om allt kunde jag inte förr de tog mod till sig att berätta saker som pojkvänner, sex, festa ah å mkt mer… Nu går de hur bra som hälst jag älskar henne otroligt mkt skulle inte klara av att leva utan henne <3

 


Min älskade käraste världens bästa otroliga snälla förstående Pappa…

Han var vår tomte / alfahane bestämde förde mesta allt hemma om man kunde få pengar saker mm. Saknar honom otroligt mkt, jag kunde prata med honom om mkt. Vågade fråga om dricka till fest skulle aldrig kunna fråga mamma om… Ibland när jag e ledsen så brukar jag prata med pappa hur jag ska gå vidare med vissa saker, han svarar aldrig men han ger mej alltid täcken å de känns otroligt skönt. En natt när jag låg och sov i September var han hos mej väckte mej å fråga hur jag mår men sen försvann han, visst blev jag rädd trodde aldrig att han skulle komma hit… men nu vet jag säkert han finns nånstans närheten om mej å han vet om att jag älskar honom otroligt mkt <3


Av Iida Grigic - 1 december 2010 15:53

Man har väl vart lite små kär till å från 

Men de fanns en speciell som mitt 17 åriga hjärta klappa lite extra åt.

De va så här att min kompis Emma träffade Kenni på en chatt sida å de började prata med varann. Sen bestämde Emma å Kenni att de skulle träffas å jag skulle vara med ville Emma, men sen så bangade Emma ur så de blev inget... Så började jag prata med Kenni å blev små förälskad i honom, vi prata de i telefon från 11 på kvällen till 5 på morronen om allt sa alltid att vi borde ses snart men inget hände. Så träffade han en annan tjej.. Men så precis innan jag skylle fylla 19 så hade Kenni å hans dåvarande tjej gjort slut, å jag bestämde mej att åka upp till honom för lite tröst å för att vara en snäll vän.. 

Men när Jag väl kom upp så blev de kärlek vid första ögonkastet.

Stannade en vecka hos honom, sen åkte jag hem skulle komma tillbaka om några dagar för vi skulle på kryssning med hans pappa... 

Ett tag efter jag hade fyllt 20 så flyttade jag upp till Kenni och levde underbart med Kenni... Men sen så fick jag en sån oändlig smärta i magen så vi åkte till sjukan varje dag antigen taxi lr ambulans läkarna hittade inga fel fick åka hem med värktableter... efter ett tag märkte jag att min mens hade  inte kommit  så tog jag ett gravtest å visade sig att jag var gravid valde att behålla den vi hade ju pratat om barn i framtiden... Just när jag väl fick veta de så förlorade jag min far i sjukdom så jag flyttade hem till mamma, efter ett tag så gjorde jag å Kenni slut... När jag väl skulle föda så blev vi tillsammans igen, jag å Liam som vår son heter flyttade till Kenni men märkte efter ett tag att de inte funkade... 

men kan säga att jag älskar Kenni otroligt mkt fortfarande önska att man kunde vrida tiden tillbaka så jag får vara i Kennis famn igen <3

  

  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards