iidagrigic

Alla inlägg under augusti 2010

Av Iida Grigic - 16 augusti 2010 13:00

bäst å säga de en gång för alla jag e singel, men de betyder inte att jag vill gå in i någon ny relation som många tror nu...

Ne nu vill jag bara riktia min enrkgi på min son å vara en så bra mamma som möjligt...
Så nu vet ni de, de många som tror att bara för jag e singel så vill jag gå in en ny relation men så e inte fallet så e de...
så nu va de sagt....

Av Iida Grigic - 13 augusti 2010 00:00

Önskar att jag kunde få prata med nån, allt kan jag inte skriva här...

Iallafall så vi har flyttat till den nya lägenheten nu å vi trivs bra i den...
Men nu har jag åkt ner till mamma i Borås för mormor e sjuk vet lixom inte vad jag ska ta mej till, än en gång så ryck mina rötter upp å jag kommer förlora nån som jag älskar så djupt..
Jag som inte äns har sörgs fädigt morfar å pappa lixom farmor, ju mer tiden går så förvinner en efter en som jag älskar, men livet e så tydligen...
Men de e som pappa säger man måste kämpa å de tänker jag göra fast de känns som man bara vill lägga sig ner å vill gråta å bara vill somna in å ej vakna mer...
Men jag e en Qvist å en Qvist kämpar å e stark, klarar vad som hälst å de ska jag visa pappa oxå...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards