iidagrigic

Alla inlägg under oktober 2011

Av Iida Grigic - 19 oktober 2011 21:08

Nuu va det ett tag sen jag skrev här förlåt mej men jag har bland annat inte måt så bra så de har hänt endel.
Börja med Alex och jag e inte tillsammans längre vilket e väldigt tråkigt.
Ja jag vet många sa att vi passade, ja han var min drömkille men om man skrapa lite på det på ytan så sårade han mej massor. Han träffade en annan tjej fick inte nån chans att förklara vad jag verkligen kände för honom.
Han sårade mej så djupt att jag låg med smättor i bröstet, en kväll låg jag i sängen med krampor för de gjorde så ont, å mamma fråga om vi skulle ringa ambulansen.
Första gången jag kände så starkt att jag fick ett krossat hjärta.
Just nu håller de på att läka, mjooo minsan jag har träffat en nyy Ricky han tröstade mej. en helt underbar männika. å jaa jag blev käär ni ska få se hur han ser ut om ett tag. Men han e specill för mej iallafall :) 
Jag mår inte helt bra idag men e på väg må ni tro men som sagt första gången jag hade ett krossat hjärta å de kändes ska ni veta ont som sjuton gör de...
men nu e jag kääär igen i Ricky :) 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards