iidagrigic

Alla inlägg under februari 2014

Av Iida Grigic - 12 februari 2014 22:09

Närr fick du reda på att du var gravid?

I maj

 

Blev det en chock?

både ja å nej, blev ju en överaskning

 

Hur gammal var du då?

22 år

 

Hade du mycket halsbränna?

nej

 

Spydde du mycket?

Ja väldigt mkt kom som en fontän ibland.

 

Hade du mycket foglossning?

Lite.

 

Ditt sf-mått som störst?

35

Har du fått bristningar?

ja det har jag lite här och var

 

Trodde du att det var en pojke eller flicka?

trodde hela tiden på en flicka, och så blev det

 

Vad hoppades du på?

en frisk bebis

 

Gick du över tiden?

nej

 

Födde du för tidigt?

- i vecka 38+0

 

Hur var förlossningen?

Kejsarsnitt, oförglömlig underbar

 

Blev du sydd?

ja det blev jag , blev ju kejsarsnitt

 

Dragen med sugklocka?

nej

 

Hur många var inne i förlossningsrummet?

Jag, syrran, å massa läkare

 

Hade du någon nära med dig?

Syrran, sen kom älsklingen


Vilket sjukhus födde du på?

borås sjukhuset- BB

 

Hur stor var bebisen?

2510g och 45 cm

 

Vad fick den heta?

Melody Mary Marja Grigic Qvist


Var allting värt det?

självklart.

 

Vill du ha fler barn?

ja om typ fem år kan jag tänka mej ett barn till.


Av Iida Grigic - 12 februari 2014 21:47

Ja nu har de gått en tid sen jag skrev här. 
Min lilla flicka har kommit till världen nu för 2 veckor sen ungefär. 
fick vara på BB i tre dagar men har vart fruktansvärt trött så har inte orkat sitta vid datorn. 
Men nu e hon här å kjesarsnittet gick bra som jag hade förväntat. 
denna gång var narkosläkaren i tid å fick i sprutan på en gång.
När jag hörde min flicka skricka så grät jag mkt de var värkligen kärlek. 
 
Melody Mary Marja 140127 2510g 45cm

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards