iidagrigic

Alla inlägg under mars 2010

Av Iida Grigic - 31 mars 2010 11:30

Soc var här idag prata om Liams framtid å så... sen efter hon var här blev morsan så konstig, börja skrika å gapa du får någ flytta ut snart fort som faan... men jag frågade faktist morsan om vad jag ska svara om soc frågar om jag vill ha egen lägenhet, å morsan sa ne de behövs inte de bra att ha stöd i början å så... men soc frågade dock inte de... 

Så jag undrar hur morsan ska ha de ska jag flytta lr inte isåfall varför kunde hon faaan inte kläckt ut de när soc var här då????  så jag blev blev både ledsen å arg på henne mest förbannad...
nee ska försöka vila lite nu så man får bort ilskan...

Av Iida Grigic - 30 mars 2010 16:15

You're not selfish and you're not bad
 
You're the best friend I've ver had

Someone I can hold on to

Right from the start you really captured my heart

When we're apart my love grows stronger

Every day I feel the hunger

Can't you see that I believe in our love

You're the only one I dream of...



Av Iida Grigic - 25 mars 2010 16:45

jag vaknade vid 11 idag, underbar dag... kl 13 så gick jag å Ludde på en långpromenad i en timme de va ju alldeles gott värder ute, Sen när vi kom hem så börjarde jag röja i kylskåpen slängde all gammal mat å de luktade fan kan jag lova... men de behövdes... 

å nu ligger jag å kollar film å väntar på mamma, hon skulle till Maxi med mostrana tydligen...


å igår fick jag de bekräftat jag ska få kejsarsnitt den 10 Maj kl 06:30 ska jag vara på förlossningen å då ska jag äntligen få se min lilla prins... längtar så efter maj nu så ni anar inte syster ska me då...
hoppas att de bara e tre dagar som jag e borta då... gillar ju inte deras mat, å deras slaskiga kaffe e inget man pratar högt om så hehe..
men de blir nog bra faktist... 

i påsk ska jag troligen vis hämta Liams säng sen blir de att fixa den, vagnen ska med fixas till e inte helt nöjd med den faktist men så e de när man inte har så mkt pengar så man kan köpa riktiga saker men när Liam börjar sitta å så kanske jag ska köpa en riktig vangn istället får se hur man har de med pengar då...


.....Jag saknar dej, jag hoppas du förstår de, mitt hjärta tillhör dej å de har den alltid gjort....

Av Iida Grigic - 23 mars 2010 00:30

vaknade vid 8 idag fyy faan kunde la få sova bara lite till men nej då skulle till barnmorskan kl 10 idag så de va ju bara palla sig upp ur sägen efter jag vart där så gick man en vända på stan tills jag hade ont i bena då bestämde jag mej för att dra till mc donalds å köpa med mej mat hem de va sååå göött hehe längesen jag åt deras mat... 

sen efter jag hade ätit så somna jag pladask i sägen va så trött :P


nuu håller den lilla i gång undra om han kör fotboll med sig själv hehe men de bra de då vet jag att han lever å mår bra...  de blir nog en liten fotbolls spelare av den hehe

nee nu ska jag sova en dag i mon me...

Av Iida Grigic - 18 mars 2010 23:15

Snart dax att gå lägga sig imon ska jag å mamma shoppa till min lilla bebis, saker till sängen... 

Ska kolla hos moster om min gammla spjälsäng finns där om inte måste jag köpa en ny... men när jag har skaffat sängen å fixat till den så lovar jag att ta en bild på den...
vangnen e fixad nu ska mamma bara göra några sjusteringar på den, som var slitna men sen så ska ni få se den med lovar.. hehe

Snart dax... nästa vecka händer de saker, först på måndagen ska man till familjerätten å upp ge uppgifter om barnets pappa... Skulle va bra om Kenni va med oxå på de mötet men han vill väl inte...
sen på onsda får jag veta om jag får Kejsarsnitt vilket skulle vara jätte bra för mej.

Av Iida Grigic - 14 mars 2010 15:45

Lung dag idag. precis lagat lite mat å ätit nu de va gott, sitter å kollar på Alla älskar Alice...

Jag förstår inte jag drömmer konstiga saker om en viss person, att vi e tillsonomammans å så vackra drömmar, älskar honom än men vet att han inte älskar mej längre...
men varför drömmer jag, tycker de e konstigt... har gjort de i flera dagar nu, vill gå tillbaka i tiden å uppleva allt de igen men vet att man inte kan de...

Av Iida Grigic - 10 mars 2010 19:00

vakna vid 9:00 så kom Lillo hit vid 10:00 så satt vi en stund å tjatade lite om ditt å datt skit roligt var de... 

de kommer bli Liams lektant... kanske kan anställda henne som dagmamma sen hehe så roligt...
Lillo en av de få personer jag kan lita på kännt henne så många år alltid lika roligt att träffa henne...
blir att hälsa på henne snart...
fy va trött man e nu då... mår skit konstigt, känns som feber som stiger å så...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards